Stil slojev
Osnovni urejevalnik
Pri urejanju sloja lahko znotraj zavihka Stil določite nove parametre za vizualizacijo sloja. Parametri ki jih lahko nastavljate, se glede na tip geometrije razlikujejo.
Za točke lahko določite simbol, barvo simbola ter velikost. Poleg simbola in barve imate tudi polje, kjer lahko vnesete poljubno številko simbola oz. heksadecimalno vrednost barve.
Pri linijah lahko izberete stil linije (prazno, polno, pikčasto, črtkasto, pikčasto in črtasto), barvo linije ter debelino.
Pri poligonih pa lahko posebej stilizirate obrobo poligona ter polnilo. Pri obrobi lahko izberete barvo in debelino, pri polnilu pa barvo in njeno transparenco.
Napredni urejevalnik
Stil sloja lahko urejate tudi v naprednem urejevalniku, do katerega dostopate preko gumba , ki se nahaja ob spodnjem robu zavihka Stil.
V naprednem urejevalniku lahko urejate sintakso, ki določa kako je sloj vizualiziran. Glede na vrsto geometrije ki je določena sloju, vsaka sintaksa vsebuje niz različnih tipov - symbolizer, ki določajo kako je geometrija prikazana.
Vsak tip - symbolizer je sestavljen iz niza parametrov, ki določajo posamezne lastnosti prikaza:
Linije in robovi (LineSymbolizer)
Struktura: LineSymbolizer ( opacity, displacementX, displacementY, lineType, stroke, strokewidth )
opacity | Transparenca linije |
---|---|
displacementX | Premik v smeri X osi |
displacementY | Premik vsmeri Y osi |
lineType | Tip linije (polna, črtkana ... |
stroke | Barva linije |
strokewidth | Debelina linije |
Primer:
return sf.Symbology([
sf.PaintingPass([
sf.LineSymbolizer({
opacity: 1,
displacementX: 0,
displacementY: 0,
lineType: 'SOLID',
stroke: 0xff000000,
strokeWidth: 1
})
])
]);
Polnilo (FillSymbolizer)
Struktura: FillSymbolizer ( opacity, displacementX, displacementY, fill, fillBackground, fillType )
opacity | Transparenca polnila |
---|---|
displacementX | Premik v smeri X osi |
displacementY | Premik vsmeri Y osi |
fill | Barva polnila |
fillBackground | Barva ozadja polnila |
fillType | Tip polnila |
Primer:
return sf.Symbology([
sf.PaintingPass([
sf.FillSymbolizer({
opacity: 1,
displacementX: 0,
displacementY: 0,
fill: 0xff00ff00,
fillBackground: 0xff00ff00,
fillType: 'SOLID'
})
])
]);
Točke (PointSymbolizer)
Struktura: PointSymbolizer ( opacity, displacementX, displacementY, size, symbolId, fill )
opacity | Transparenca simbola (točke) |
---|---|
displacementX | Premik v smeri X osi |
displacementY | Premik vsmeri Y osi |
size | Velikost simbola |
symbolId | Identifikator simbola |
fill | Barva simbola (točke) |
Primer:
return sf.Symbology([sf.PaintingPass([
sf.PointSymbolizer({
opacity: 1,
displacementX: 0,
displacementY: 0,
size: 26,
symbolId: 618,
fill: 0xffe80c0c})
])
]);
Besedilo (TextSymbolizer)
Struktura: TextSymbolizer ( opacity, displacementX, displacementY, fill, label, font )
opacity | Transparenca steksta |
---|---|
displacementX | Premik v smeri X osi |
displacementY | Premik vsmeri Y osi |
fill | Barva teksta |
label | Tekst za prikaz. Za prikaz se navadno ne uporablja statičnih tekstov, razen, če gre za enote ali druge besede, ki so vedno enake. Primer dodajanj besedila si lahko ogledate tukaj. |
Primer:
return sf.Symbology([
sf.PaintingPass([
sf.TextSymbolizer({
displacementX: 22.0,
displacementY: 0.0,
fill: 0xff000000,
label: f39993, //to je komentar. f39993 pomeni sklic na polje z ID-jem 39993
opacity: 1
})
])
]);
Zadnji komentarji
1 leto 28 tedna od tega
2 years 6 tedna od tega
2 years 6 tedna od tega
2 years 6 tedna od tega
2 years 7 tedna od tega
2 years 8 tedna od tega
2 years 25 tedna od tega
2 years 25 tedna od tega
2 years 25 tedna od tega
3 years 5 tedna od tega