Na zemljevidu vidim prazne kvadratke

Nekaj naših uporabnikov nas je kontaktiralo s problemom, da jim Geopedia ne deluje dobro. Problem se je manifestiral tako, da so na zemljevidu nekatere kvadratke videli prazne (bele).

Prvi ukrep, ki ga lahko storite, je:

  • Brisanje začasnega pomnilnika (clear cache)
  • Ponovno nalaganje strani (force refresh - CTRL + F5)

V kolikor problem še vedno ostaja, je najverjetneje težava v mrežni opremi, preko katere dostopate do spletne strani. Geopedia je namreč napredna spletna aplikacija. Da bi delovala kolikor se le da hitro, slike (koščke zemljevida) nalaga kolikor se le da hitro - tako v istem trenutku naredi večje število zahtevkov. Strežnik te zahtevke sprocesira in jih pošlje nazaj, žal pa ne pridejo do vašega računalnika (klienta), saj jih ena od naprav na poti prestreže zaradi tega ali onega razloga:

  • content filter
  • IP flood protection
  • nastavitve brskalnika
  • ipd.

Težave se pogosteje pojavljajo v okolju, ki ima strogo varnostno politiko in posledično vključene vse možne zaščite. V takem primeru predlagamo, da poskusite delovanje Geopedie še na drugem računalniku oziroma na drugi lokaciji (doma ipd.). Težavo sporočite vašemu IT upravljalcu, ki lahko sistem ustrezno nastavi, da bo lahko spuščal zahtevke dalje.